lagu untukmu

UPSI | KPM | SPP | GOOGLE |
Elegant Rose - Diagonal Resize 2

Saturday, October 17, 2009

singgahsana bahagia sebuah hati

apabila bicara tentang kehidupan..aku tertanya-tanya di singgahsana manakah bakal aku huni suatu masa nanti...di bayanganku sudah tentu lah mahukan yang indah-indah belaka...namun, adakah ianya akan menjadi kenyataan...??aku hanya insan biasa yang biasa...ya....yang terlalu biasa....adakala aku menjadi seorang penilai yang baik,adakalanya penilaianku itu tidak tepat sama sekali...aku tidak mengharapkan sebuah singgahsana hati yang indah pada luarannya namun kaku, kosong dan hambar di dalamnya...singgahsana sebuah hati...merupakan suatu impian yang ingin kurealisasikan bersama insan yang sudi bersamaku di saat susah dan senang dalam menjalani sebuah kehidupan ini...semoga dia yang kunantikan mampu menjadi pelindung serta pemimpin terbaik buatku....bukan kalungan emas atau himpunan wang yang kudambakan, namun sebuah kasih sayang abadi hingga di sana nanti....semoga apa yang aku miliki kini kekal ke akhir hayat serta cintanya diizinkan kubawa hingga ke sana....amin...singgahsana bahagia sebuah hati....resah dalam dakapan sepi, mencipta bahagia dalam kisah pengorbanan yang tertakhluk dalam hikmah Illahi.....

No comments:

Post a Comment